Nacomi - Naturalny peeling do ciała z masłem shea Pomarańcza

 Peelingi do ciała to produkty, które lubię testować. Szczególnie lubię te, które nawilżają dodatkowo skórę i pozwalają zaoszczędzić czas gdy się spieszę i nie mam czasu na balsamowanie. Czy naturalny peeling do ciała z masłem shea marki Nacomi spełnił moje oczekiwania dowiecie się z dzisiejszego posta. Cena za 100 ml to ok. 16 zł, jest też dostępny w większym opakowaniu.


 Opakowanie to mały, zakręcany, plastikowy słoiczek. Dodatkowo zabezpieczony plastikowym wieczkiem pod nakrętką. Jest niewielkich rozmiarów, zawiera 100 ml produktu. Na szczęście mimo tego starczył mi na kilka użyć. Peeling ma bardzo ładny pomarańczowy zapach. Jest orzeźwiający i świeży, lubię go stosować jak wstaję po nockach w pracy. Jest wyczuwalny na skórze jeszcze jakiś czas po użyciu.


 Od producenta:


 Konsystencja jest dość zbita ale nie ma problemu z nabraniem go palcami. Pod wpływem ciepła dłoni czuć jak masło shea i olejki (makadamia, kokosowy i pomarańczowy) zaczynają się rozpuszczać. Dzięki temu łatwo sunie po skórze wykonując masaż i usuwając martwy naskórek. Drobinki cukru są dość ostre ale trzeba uważać żeby się zbyt szybko nie rozpuściły więc najlepiej nie stać pod strumieniem wody. 


 Po wykonanym peelingu skóra jest gładka, przyjemna w dotyku ale i trochę tłusta. Mi to w ogóle nie przeszkadza ponieważ jest to nawilżająca warstwa masła shea i olejków. Na szczęście nie jest ona ani klejąca ani oblepiająca, nie muszę jej zmywać i dzięki temu mogę spokojnie pominąć balsamowanie. Jeśli chodzi o właściwości antycellulitowe to nie zaobserwowałam ich, musiałabym go pewnie używać znacznie dłużej.


 Podsumowanie: Bardzo polubiłam peeling do ciała marki Nacomi. Spełnia swoje zadanie a dodatkowo nawilża skórę a jego zapach umila używanie. Jedyną wadą jaką mogę wskazać to mała pojemność przez co trochę szybko się kończy. Chętnie do niego kiedyś wrócę lub wypróbuję inne wersje zapachowe.

 Używałyście peelingów tej marki? Jakie zapachy polecacie?

9 komentarzy:

  1. bardzo kuszący, ale na razie mam spory zapas tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym wypróbować ten peeling, będę mieć go na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kawowy peeling Nacomi i go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam wersję kawową i o ile w działaniu ok to zapach okropny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zrobić jakieś większe zamówienie produktów Nacomi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji poznać zbyt wielu produktów Nacomi ale muszę nadrobić o to stosunkowo tania i dobra marka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go miałam, rzeczywiście jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, ale jeszcze nie mialam okazji przetestować. Obecnie używam peelingu z Delia Cosmetics.

    OdpowiedzUsuń