Yankee Candle - Magic Cookie Bar (wosk)

 W ostatnim czasie w Polsce pojawiło się bardzo dużo limitowanych zapachów Yankee Candle. Niestety większość występuje u nas tylko w dużych świecach. Wyjątek stanowią trzy z kolekcji Cookie Swap, które można kupić również w formie wosków i samplerów. Dzisiaj kilka słów o jednym z nich: Magic Cookie Bar. Dostaniecie je m.in. na Goodies.pl w normalnych cenach (wosk za 9 zł).


 Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu czekolady, wiórek kokosowych, brązowego cukru oraz słodkiego toffi. (opis ze strony goodies.pl)


 Jak to apetycznie pachnie! Od razu nachodzi mnie ochota na jakąś czekoladkę lub ciasteczko, najlepiej z kokosem :) A to dlatego, że właśnie takie nuty najbardziej wyczuwam w tym wosku. Czekolada i kokos ładnie się zgrywają ze sobą, toffi nie bardzo wyczuwam. I chyba dobrze. Jest to zdecydowanie słodki zapach ale o dziwo nie jest mdły, przynajmniej dla mnie. Idealny na chłodne wieczory pod kocykiem :)

Przepraszam ale mój aparat zgubił ostrość wszystkich zdjęć podczas topienia.

 Ilość jaką widzicie na zdjęciach wypełniła zapachem cały pokój i sąsiednie pomieszczenia. Jest intensywny, jego aromat utrzymuje się w powietrzu również po zgaszeniu. Dlatego osoby, które wolą delikatniejsze zapachy powinny z nim uważać i wrzucać do kominka na prawdę mały kawałek.


 Podsumowanie: Dla mnie to bardzo apetyczny, cudownie słodki zapach i nie mogłam mu się oprzeć dlatego już zaopatrzyłam się w dużą świecę. I powiem Wam, że jej moc nie zawodzi i jest równie intensywna jak wosk. Serdecznie polecam wszystkim fanom słodkości, warto go poznać póki jest okazja. 

 Znacie już ten zapach? Też nie możecie się oprzeć nowością i limitowanym edycjom czy to tylko ja tak mam? :)

5 komentarzy:

  1. Świece teraz są bardzo na czasie :) nie znam tego zapachu,ale z opisu wyobrażam sobie, że pachnie cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajj, kuszący aromat :D Ląduje na mojej chciej liście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już po samym opisie mam na niego ochotę no i na coś kokosowego :D

    OdpowiedzUsuń