BANDI, Anti Aging Care - Krem pod oczy Advanced Eye Cream

 Nie da się ukryć, że czas szybko upływa. Nie tak dawno był początek roku a już za moment będą święta. Latka lecą, za niecałe dwa miesiące skończę 29 lat więc stwierdziłam, że w tym roku czas zacząć sięgać chociaż od czasu do czasu po przeciwzmarszczkowe kremy pod oczy. W końcu to tam zaczęły się jakieś powoli pojawiać. Mój wybór padł na krem pod oczy Advanced Eye Cream marki BANDI z serii Anti Aging Care. Jego cena to 52 zł i dostaniecie go np. w sklepie internetowym producenta.


 Opakowanie bardzo higieniczne i wygodne w używaniu z pompką typu airless. Naciskając ją powoli możemy kontrolować ilość wydobywanego kremu. Dodatkowo był zapakowany w kartonik z niezbędnymi informacjami oraz składem. Jego pojemność to aż 30 ml czyli większa niż standardowych kremów pod oczy. Sprawia to, że krem jest bardzo wydajny i starcza na kilka miesięcy. Możemy kontrolować jego ubytek ponieważ pod światło widać ile go zostało.


 Od producenta:


 Krem ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nie zostawia po sobie tłustej warstwy więc nadaje się pod makijaż. Korektory się na nim ładnie trzymają, nie ważą się. Jeśli chodzi o działanie to zaobserwowałam głównie nawilżenie. Nie jest ono spektakularne dlatego najczęściej stosuję go tylko rano a na noc nakładam bardziej treściwy produkt lub łącze go z olejkiem. Dodatkowo jeśli nakładam go pod niewyspane, zmęczone oczy lub po demakijażu to czuję ukojenie i łagodzenie


 W kwestii spłycenia zmarszczek się nie wypowiem bo nie mam ich aż tak widocznych żeby zaobserwować jakieś większe efekty ale wierzę, że działa profilaktycznie :) Nie wywołuje podrażnień ani łzawienia oczu.


 Podsumowanie: Krem pod oczy marki Bandi jest warty uwagi. Idealnie sprawdza się stosowany rano, nawilża i szybko się wchłania. Makijaż na nim ładnie wygląda i trzyma się bez zarzutów. Mam również nadzieję, że zapobiega pogłębianiu się zmarszczek. Dzięki dużej pojemności i wydajności opłaca się go kupić.

 Miałyśmy kremy tej marki? Jak się u Was spisywały?

5 komentarzy:

  1. Nie pamiętam jaki konkretnie, ale kiedyś miałam ich krem i był naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam nic tej marki, ale wczoraj skończyłam 29lat i chyba też powinnam zacząć używać kremów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty marki Bandi ale kremu pod oczy nigdzie nie miałam. Teraz używam kremiku od Biotaniqe :)

    OdpowiedzUsuń