Colour Alike - Sinner Lady

 Jeśli jeszcze nie wiecie, że jestem sroką to muszę Was uświadomić. Uwielbiam błyszczące rzeczy, oczywiście w granicach rozsądku bo od stóp do głów nie ubieram się w świecidełka :) Dziś pokażę Wam lakier, który mnie zachwycił od pierwszego wejrzenia i musiałam go mieć. Mowa o Sinner Lady marki Colour Alike. Możecie go kupić na ich stronie internetowej w regularnej cenie 13,99 zł (8ml).


 Pędzelek należy do tych wąskich, mi się dobrze nim maluje bo mam dość wąską płytkę paznokcia. Zdolności do malowania za dużych też nie mam więc zawsze to mniejsze ryzyko pomalowania skórek. Krycie ma standardowe, dwie warstwy wystarczają dla satysfakcjonującego efektu i tyle widzicie na zdjęciach. Nie robi smug, równomiernie pokrywa płytkę. Czas schnięcia nie najgorszy, nie wysycha błyskawicznie ale też nie trzeba wieki czekać.


 Lakier na pierwszy rzut oka wygląda na szaro-srebrny. Jednak w słońcu ukazuje swoje prawdziwe, holograficzne oblicze. Zaczyna się mienić kolorami tęczy i niewątpliwie przyciąga wzrok. Przynajmniej mój, uwielbiam na niego patrzeć :) 


 Trwałość jest standardowa dla moich paznokci i trybu życia. Trzy dni w domu przetrwa z ewentualnie startymi lekko końcówkami a czwartego dnia w pracy znajdą się już małe odpryski. Nie ma problemów z jego zmywaniem, w końcu nie ma tu brokatu. 



 Podsumowanie:  Bardzo polubiłam ten lakier i chętnie po niego sięgam. Dlatego też w kolejnym zamówieniu przygarnęłam kilka innych lakierów holograficznych marki Colour Alike :)
 A Wam podoba się? Lubicie takie wykończenie?

Jak widać nie tylko ja lubię po niego sięgać :)

 Przypominam również o rozdaniu :)

http://blondechemist.blogspot.com/2015/06/rozdanie-z-okazji-dnia-dziecka.html

22 komentarze:

  1. Bardzo lubię lakiery holograficzne, a ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda, już sobie wyobrażam jak mieni się w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda ten lakier :) Masz takie piękne paznokcie,że każdy lakier będzie na nich rewelacyjnie wyglądał :)
    Nowy piesek? Pamiętam, że jakiś czas temu obie straciłyśmy zwierzęcych przyjaciół mniej więcej w tym samym czasie... Śliczna psinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ale niestety są słabe i często się łamią więc niezbyt często dobrze wyglądają.
      Dobrze pamiętasz, piesek nowy i będę musiała go Wam przedstawić :)

      Usuń
  4. Uwielbiam go, zwłaszcza teraz, kiedy promienie słońca się od niego odbijają, a on mieni się ferią kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek :) psiak śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi to się bardzo podoba, lubię takie wykończenia :). Od dawna mam ochotę na jakiś lakier Colour alike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też miałam i ten trafił do mnie w pierwszym zamówieniu :)

      Usuń
  7. Lakier kryje w sobie taką mini tęcze :) Piękny psiak ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny lakier, jestem na tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier wygląda ślicznie.... I futrzaka masz takiego uroczego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :)) Mój pies też ostatnio non stop porywa i gryzie moje lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę nowego psiego przyjaciela ♥ A lakier prezentuje się ciekawie, zwłaszcza na tak ładnych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń