TAG: Kocham Jesień oraz Liebster Blog Award

 Dawno nie było żadnego TAG'u na blogu więc dzisiaj będą aż dwa. A co się będę ograniczać :)

Do TAG'u: Kocham Jesień zostałam nominowana przez Kapryska, dziękuję Ci bardzo :)


 1. Ulubiony produkt do ust.
 Chciałabym napisać o jakimś pięknym kolorze pomadki ale byłaby to naciągana odpowiedź :) Ulubieńcami są wszystkie produkty, które nawilżają moje usta albo chociaż sprawiają takie wrażenie. Obecnie najczęściej sięgam po karmelowe masełko Nivea (ale czaję się też na nowe wersje) ale ulubieńcem nie jest.  Pojawiło się kilka nowości, które niedługo będę testować i planuję zakup jeszcze innych więc mam nadzieję, że odkrycie ulubieńca dopiero przede mną :)
 Ale z jesiennymi, wieczornymi wyjściami kojarzy mi się szminka z Avonu w kolorze wina. Niestety nie pamiętam jak się nazywa a została w domu więc nie sprawdzę teraz. Taka seria w mini opakowaniach, chyba już niedostępna.

 2. Ulubiony lakier do paznokci.
 Jak pewnie większość z Was jesienią wybieram raczej ciemniejsze odcienie i mniej radosne niż wiosną i latem. Może dlatego, że ja sama nie tryskam wtedy radością :) Ale jak mnie najdzie ochota na miętę na pazurkach to i takie sobie zafunduję na poprawę nastroju :) Na pewno wśród kolorów, które muszą się u mnie znaleźć jesienią jest czerwień oraz bordo.

 3. Ulubiona świeca.
 Jesiennych świec jeszcze nie paliłam ale w tamtym roku przez jakiś czas wieczory umilała mi świeca z Rossmanna o zapachu muffinki. Więc na pewno wśród ulubieńców znalazłyby się jakieś słodkie zapachy :)

 4. Ulubione perfumy/zapach.
 Dochodzę do wniosku, że ciężko u mnie z wybieraniem jednej ulubionej rzeczy. Albo nic mnie do tego stopnia nie zachwyciło jeszcze :) Z niskimi temperaturami z szuflady wyciągnęłam perfumy z FM, które są odpowiednikiem Emporio Armani Diamonds. Jednak coś czuję, że mój nowy nabytek zyska miano ulubieńca :)
 Jednak ulubionym zapachem jest ten, który roztacza świeżo upieczona szarlotka z cynamonem mojej mamy. Tylko szkoda by mi ją było zmarnować na nacieranie nią ciała :)


 5. Ulubiony napój.
 Gorący :) Gorąca kawa z cukrem cynamonowym. Gorąca herbata smakowa (zwykłą pijam tylko do posiłków). Gorąca czekolada. Grzane wino lub piwo :)

 6. Ulubiony dodatek/ubranie.
 Ulubionym dodatkiem jest wielka, czarna chusta w kwiaty (taka ludowa) którą czasami widujecie jako tło na zdjęciach :) Nie wiem czy są one jeszcze modne ale dla mnie ma ona wartość sentymentalną dlatego nadal mam zamiar ją nosić. Należała ona do mojej Śp. Babci i to chyba jedyna taka namacalna pamiątka po niej.

 7.  Ulubiona fryzura na jesień.
 Moja fryzura wygląda przez 95% dni w roku tak samo, rozpuszczone, proste włosy :) I choć wiatr rozwiewa je na wszystkie strony i mam duże problemy z ich rozczesaniem to nie chce mi się nigdy z nimi nic robić. No i nie bardzo umiem nic z nimi zrobić :)

 8. Co najbardziej lubisz robić jesienią.
 Siedzieć na łóżku owinięta kocykiem i popijać jakiś smaczny gorący napój z pkt 5. Do tego jakiś film lub książka i pachnąca świeca/wosk i więcej mi do szczęścia nie potrzeba. No może jeszcze świadomość, że na drugi dzień nie trzeba iść do pracy ;)
 Ale jak już mam wyjść na dwór to w słoneczny dzień uwielbiam obserwować moje psiaki. W zeszłym roku nawet pokazywałam Wam jak Luna nawiązywała znajomość z jeżem :)


 9. Najładniejsze wspomnienie związane z jesienią.
 Czy najładniejsze to nie wiem ale jako pierwsze do głowy mi przyszło zdanie prawo jazdy :)

 10. Ulubiony trend w modzie na jesień.
 Nie mam pojęcia co jest teraz trendy :)

 11. Otaguj 4 ulubionych blogerów.
 Nie będę nikogo "zmuszać" do zrobienia tego Tag'u, kto ma ochotę to i tak go zrobi :)


 Do Liebster Blog Award nominowała mnie Beauty Choice, za co również dziękuję:)

  1. Jakie kosmetyki znajdują się zawsze w Twojej torebce ?
  Nawilżacz do ust oraz puder. Bez smarowidła do ust się nie mogę obejść. Puder przydaje się do poprawek podczas 12 godzin w pracy :)

  2. Napisz trzy słowa, które najbardziej opisują Twoją osobę.
 Nieśmiała, niezdecydowana, realistka.

  3. Jakie są trzy najlepsze cechy Twojego charakteru ?
  Jestem dobrym słuchaczem, w dodatku lojalnym i uczciwym. (Tak mi się wydaje :) )

  4. Co lubisz robić w wolnej chwili ?
  Buszować na blogach, oglądać filmy, czytać książki, słuchać muzyki. Standard :)

  5. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
  "Troskliwe misie" :) Jak byłam mała miałam w domu tylko 3-4 podstawowe kanały. Bajkę znałam dzięki cioci, która pracowała w wypożyczalni kaset video. Uwielbiałam tą bajkę! Nawet będąc już "stara" szukałam jej aby zaznajomić z nią młodsze pokolenia w rodzinie, w tym chrześniaka. Niestety znalazłam tylko jakieś "ulepszone" wersje 3D i tylko kilka filmików na youtube :( Znacie tą bajkę?
 A z bardziej popularnych to chyba "Kubuś Puchatek" :) Nawet teraz jak przez przypadek trafię to zdarza mi się obejrzeć :) I też mnie wkurzały ulepszone wersje 3D, po co psuć takie klasyki? Oczywiście wszytkie "Smerfy", "Muminki", "Gumisie" też się oglądało z przyjemnością :)

  6. Ulubiony serial / film ?
  Jeden serial? Nie ma szans :) A jak zaczęłabym wymieniać to nie wiem kiedy bym skończyła :) Oglądam i seriale kryminalne, i medyczne, i młodzieżowe, i komediowe i wiele innych :)
 A jeśli chodzi o film to też ciężko. Są takie, które mogę oglądać po kilka naście razy i nadal nie mam ich dość np. "Szkoła Uczuć", wszystkie z serii "Harry Potter", "Moulin Rouge" i wiele innych :)

  7. Gdzie chciałabyś spędzić wymarzone wakacje ?
  Mam dwie opcje. Ciepłe kraje, plaża z lazurową, czystą wodą, drink z palemką, chyba już kojarzycie ten klimat :) Druga to podróż po USA ale zadowoliłabym się też samym Nowym Jorkiem :)

  8. Jakie cechy cenisz w innych osobach ?
 Chyba te same, które uważam za pozytywne u siebie: lojalność i uczciwość. Nie lubię osób, które kłamią i są fałszywe.

 9. Twoje motto życiowe lub ulubiony cytat to?
 W sumie chyba nie mam. Ale zostając w temacie jesiennym, często nachodzi mnie to zdanie jak mnie dopada jesienna chandra:
"Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża."

 10. Jakie jest Twoje największe marzenie?
 Zmienić pracę na tą wymarzoną. Dobrze by było gdyby tez płacili na tyle dobrze, żeby stać mnie było na wakacje z pkt 7 :)

 11. Kim byłabyś na balu przebierańców?
 W dzieciństwie najczęściej wybierałam  Księżniczkę, Panią Wiosnę lub coś podobnego co wiązało się z założeniem ślicznej sukienki, której nie wypadało nosić na co dzień :) Od gimnazjum przerzuciłam się na Diablicę :)

 Przypominam również o rozdaniu z okazji pierwszych urodzin bloga. Zgłaszać się można pod <tym> postem. 

47 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również to taka słodka bajka.

      Usuń
    2. A ja nie oglądałam :O

      Usuń
    3. ja mam do tej pory ja na kasecie VHS :D

      Usuń
    4. Agata, zazdroszczę! Przegraj mi :)
      A Maleńka ma czego żałować :)

      Usuń
  2. Przepraszam, że zwracam uwagę, ale w pierwszym Tagu, w drugiej odpowiedzi napisałaś "jesieniom" a powinno być "jesienią".
    Przy 6 łezka się pojawiła. Za kilka dni będzie 2 rocznica jak moja Babcia nie żyje...


    "Troskliwe misie" kojarzę, ale jakoś bardziej z obecnych czasów (siostrzeniec ogląda). Sama nie rozumiem tego "ulepszania" bajek bo to w sumie pogorszenie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam, dzięki :) Widocznie po 12h w pracy mój mózg nie pracuje na najwyższych obrotach :)

      Usuń
    2. W pierwszej linijce też tak napisałaś. Rozumiem :)

      Usuń
  3. Hahahaha ja od najmłodszych lat uwielbialam przebierać sie za kleopatre [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedzi :) Świetnie się czytało, też w dzieciństwie oglądałam Troskliwe Misie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze że nie przepadam za jesienią, ale jeżeli jesień ma być taka jak teraz za oknem to jestem w stanie ją polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylko taką słoneczną i ciepłą lubię :)

      Usuń
  6. Ja akurat średnio lubię jesień, ale może zrobię taki tag i u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przy moim domu rosło kasztanowe drzewo, latem gałęzie dla bezpieczeństwa zostały skrócone i w tym roku nie ma kasztanów. a to one najbardziej kojarzą mi się z jesienią. plusem jest mała ilość liści do grabienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża." zapamiętam.

      Usuń
    2. Ja na ogrodzie mam pełno drzew więc liści do grabienia jest sporo :)

      Usuń
  8. Koc, książka i kakao to dla mnie zdecydowany plus jesieni :) Ahhh a taka lazurowa plaża również bardzo mi się marzy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham jesień.jest bardzo nastrojowa.Spacery po parku,zbieranie liści na stroik,wieczory z książką.Herbata,rozmaite ciasta,które uwielbiam piec.Jesień to mój żywioł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam czasu na spacery a nawet jak wyjdę to przez wiatr bolą mnie potem uszy więc nie lubię tego :(

      Usuń
  10. Ciekawi mnie Twój nowy perfumowy nabytek, pochwal się :) Ja uwielbiam herbatkę z cynamonem i syropem waniliowym, pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam przeważnie taką samą fryzurę, bo nie umiem nic z włosami zrobić chociaż bym chciała :) W sumie nawet nie mam czasu na eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jak próbuję to kończy się to zazwyczaj źle :)

      Usuń
  12. Cieszę się, że wzięłaś udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karmelowe masełko Nivei ma bardzo jesienny zapach, ostatnio trochę się za nim stęskniłam. No moich ustach ostatnio często gości balsam Tisane, ma moim zdaniem bardzo przyjemny zapach i świetne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W ciepłe kraje też bym chętnie pojechała i Nowym Jorkiem bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możemy jechać razem, tylko sponsora musimy znaleźć :)

      Usuń
  15. Ja to najchętniej całą jesień i zimę przesiedziałabym pod kocykiem z hektolitrami herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym spod koca nie wychodziła najchętniej :)

      Usuń
  16. Miło dowiedzieć się o Tobie czegoś wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ mam teraz ochotkę na kawę z cukrem cynamonowym :D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też niebawem pojawi się ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam tę bajkę :) Chociaż nie miałam pojęcia, jak się nazywa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem to są trzy najważniejsze cechy:być dobrym słuchaczem, w dodatku lojalnym i uczciwym -i ja również taki posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny pies, ja je uwielbiam i musiałam się zachwycić <3 Haha, ciekawa jestem jak mój pies by zareagował na jeża:D

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie fryzura też wygląda wciąż tak samo. Nie mam umiejętności ani chęci wymyślać stylowych upięć.
    Jesienią również częściej sięgam po ciemniejsze pomadki, chociaż w to lato czasem nosiłam tą w kolorze wina :)

    OdpowiedzUsuń