Yankee Candle - Sweet Apple (sampler)

 Jesień się powoli rozkręca więc pewnie wszystkie maniaczki zapachów wyciągnęły swoje akcesoria z dna szafy (jeśli w ogóle je chowały :) ). Moje wieczory pod koniec września umilał sampler Yankee Candle Sweet Apple, pochodzący z kolekcji Q2 czyli letniej. Oczywiście na pewno już wiecie, że można je kupić na stronie goodies.pl za 10zł, woski oczywiście też są dostępne.


"Sampler z serii Classic o zapachu słodkiego, soczystego jabłka.
Wakacje pod gruszą nie muszą być nudne! Wprost przeciwnie, bo – jeśli tylko damy się uwieść sielskim przyjemnościom – odkryjemy w nich masę fantastycznych atrakcji, które (być może) przegonią w rankingu urlopy spędzane pod egzotycznymi palmami. O tym, że sielski wypoczynek ma w sobie „to coś” przekonują nas zapachowi czarodzieje z Yankee Candle, którzy specjalnie na zbliżający się sezon letni przygotowali niesamowicie owocową i bardzo „naszą” pokusę. W wosku Sweet Apple znajdziemy całą słodycz anielskiego sadu. Sok wyciśnięty z dojrzałych, własnoręcznie zerwanych z drzewa jabłek nie ma sobie równych. Jego smak orzeźwia i przywodzi na myśl wakacyjne wspomnienia, a uroczy, zamknięty w tej wyjątkowej tarteletce zapach – pobudza do działania, koi nerwy i nastraja pozytywną energią." (opis wosku ze strony goodies.pl)


 W opisie chyba powinny być wakacje pod jabłonią :) Muszę przyznać, że ja w ogrodzie mam tylko papierówki i jabłonki, które dopiero jesienią dojrzewają. I żadne z nich nie pachną tak jak ten sampler. Musiałabym chyba latem się zakraść do jakiegoś sąsiada lub sadu żeby wiedzieć jak to z tym odwzorowaniem zapachu letnich jabłek :) Niewątpliwie zapach jest jabłkowy, soczysty i delikatnie słodki. Czyli przyjemny dla nosa :) 


 Na intensywność nie narzekałam, bardzo dobrze wypełniał pokój zapachem. Nie jest jednak przytłaczający i przesłodzony. Paliłam go przez kilka wieczorów, po kilka godzin więc pewnie obiecanych 15 by się uzbierało. Byłoby pewnie więcej ale szłam już spać i musiałam go zgasić i na drugi dzień nie udało mi się go już odpalić bo zaraz knot mi się wypalił. Ale resztki na pewno wypalę z przyjemnością w kominku jak mnie najdzie na jabłkowe aromaty :)


 Podsumowanie: kolejny zapach YC, który umila coraz chłodniejsze wieczory. Dla mnie nie tylko letni zapach, na jesień również mi pasuje :) W zapasach mam jeszcze wosk o tym zapachu więc na pewno jeszcze będzie tym zapachem u mnie pachnieć.

  Przypominam również o rozdaniu z okazji pierwszych urodzin bloga. Do wygrania są m.in. sampler i  woski YC. Zgłaszać się można pod <tym> postem. 

47 komentarzy:

  1. nie mialam jeszcze zadnej z tych świeczek :) ten zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pachnieć cudownie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym powąchała. A olejek, tak, na zatrzymanie wypadania :D Drogi nie jest więc można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego zapachu, ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłuszkowy zapach mhm zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio polowałam na jakiś zapach stacjonarnie :D ale tyle mi się ich spodobało, ze w końcu nie kupiłam żadnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zostało mi pogratulować boja bym wzięła pewnie wszystkie w takim wypadku :)

      Usuń
  7. Nie miałam go jeszcze, ale kupię jeśli bedzie w Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ostatnio 4 woski ale mój kominek okazał się za mały :/
    Szukam więc kominka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukanie kominka stacjonarnie nadającego się do wosków u mnie trochę trwało więc życzę powodzenia:)

      Usuń
  9. Nie miałam żadnej świeczki YC,ale woski uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym powąchała:) Zapraszam na rozdanie niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wąchałam jabłko w sklepie i nie przypadło mi niestety do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi wstyd, ale do tej pory nie miałam żadnego wosku YC :(
    Marzę o nich ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)


    Zapraszam wielki powrót ! nowy wygląd ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach wydaje się bardzo ciekawy. Uwielbiam jabłkowe wonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myślę, że ten teżz powinien Ci się spodobać :)

      Usuń
  15. Dopiero zaczelam przygode z woskami a teraz jeszcze takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już się nowa kolekcja pojawiła więc jeszcze więcej cudów będzie :)

      Usuń
  16. Jestem ciekawa tego zapachu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemna świeczka - sezon się zaczyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę tarty lub duże słoje świec :-) ten zapach wąchałam w sklepie ale nie do końca mi podpasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki nie kupię drugiego kominka to w mieszkaniu palę samplery a w domu woski, trzeba sobie jakoś radzić :)

      Usuń
  19. Uwielbiam jabłka i ich zapach, więc ta propozycja YC powinna przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę obwąchać ten zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapachowe świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam świece,woski, ahhh muszę i ten zapach mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu wypróbować Black Cherry :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu kupić sobie jakiś kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapachu nie znam i nie poznam ponieważ nie lubię wosków YC, a samplerów to wręcz nienawidzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bardzo lubię woski z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwacja za obserwacja? Zacznij a napewno sie odwdzięczę :* <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Próbuje wyobrazić sobie ten zapach, ale dla mnie brzmi on bardziej właśnie jesiennie :) chętnie bym go przygarnęła do mieszkanka ^^

    OdpowiedzUsuń