Wyniki rozdania + wyprzedaż :)

 Rozdanie zakończyło się wczoraj o północy, w dniu moich urodzin więc jestem o kolejny rok starsza.
 Ale starsza nie oznacza niestety rozsądna podczas zakupów dlatego moje zapasy są przeogromne. Nie mieszczę się już w szafach dlatego kartoniki z kosmetykami stoją już nawet na podłodze. Dlatego kilka produktów wytypowałam na wyprzedaż, może ktoś będzie miał ochotę je wypróbować za niewielkie, symboliczne kwoty. Na zdjęciach panuje mały chaos bo część zdjęć robiłam w domu a część w mieszkaniu więc nie są podzielone na jakieś konkretne kategorie. 

 Większość sprzedaję ponieważ mam podobne kolory lub rzadko bo nie sięgam z powodu posiadania zbyt dużej ilości produktów.


 Wibo - Lip Lacquer nr 3 Cena: 5zł UŻYTY kilka razy
 Essence - Stay With Me błyszczyk 01 M3 & My Icecream Cena: 3zł UŻYTY kilka razy
 Revlon - Pomadka Vital Radiance 42 Glistening Berry Cena: 4zł UŻYTA raz
 Essence - Kredka do brwi 05 Soft Blonde Cena: 5zł UŻYTA 2-3 razy
 Alterra - Pomadka rumiankowa Cena: 3zł UŻYWANA (do rzęs, mam też drugą, którą używałam do ust o podobnym zużyciu)
 Essence, Beach Cruisers - Lakier piaskowy 03 Keep Calm And Go To The Beach! Cena: 4zł UŻYTY 2-3 razy
 Wibo, Glam Rock - Top coat Cena: 5zł UŻYTY raz


 Manhattan - Cienie w kremie 4 Strange Nights Cena: 4zł UŻYWANE 2-3 razy
 My Secret - Cień do powiek Pearl Touch 101 Cena: 3zł UŻYTY raz
 Catrice - Cień do powiek 040 HaveYou Seen Alice? Cena: 3zł UŻYTY 2-3 razy
 Maybelline - Color Tattoo 20 Turquoise Forever Cena: 9zł UŻYWANY kilka razy 
 Essence - Pigmenty 14 Strawberry Smoothie (ciemniejszy) oraz 11 Cotton Candy (jaśniejszy) Cena: 3zł UŻYTE 2-3 razy
 Róż sypki z drobinkami Cena: 3zł UŻYWANY


 MIYO - Krem nawilżająco - koloryzujący CC 01 Nude Beige Cena: 5zł UŻYWANY
 My Secret - Kredka do oczu Nr 19 Nude Cena: 3zł UŻYTA raz
 Pierre Rene - Puder matujący z jojoba i minerałami 03 Transparent Cena: 6zł UŻYTY 2-3 razy (pęknięta cześć z pudrem i lusterkiem na odwrocie)
 Lovely - Snow Blusher 01 Pink Princess Cena: 4zł UŻYWANY


 Essence - Longlasting Lipstick 08 ColourCrush Cena: 4zł UŻYWANA kilka razy
 Essence - Cień pod powiek 03 Starlight, srebrny Cena: 3zł UŻYWANY
 Essence - Eyebrow Stysist Set 02 natural blonde style Cena: 7zł UŻYWANY 2-3 razy
 Cień sypki Cena: 2zł NOWY
 Miss Sporty - Odżywka 5w1 Cena: 4zł UŻYTA 2-3 razy
 Oriflame - srebrny lakier do paznokci Cena: 3zł UŻYWANY
 Bell- lakier French Manicure Nr 012 Cena: 4zł NOWY


 Gąbeczki w plastikowym opakowaniu Cena: 2zł
 My Secret - Stardust srebrny Cena: 3zł UŻYWANY kilka razy
 Sensique - Puder prasowany, mapka brązująca nr 106 Cena: 4zł UŻYTY raz
 MIYO - Matowy puder brązujący Cena: 8zł UŻYTY raz


 Maybelline, Color Sensational - 852 Coral Pearl Cena: 10zł UŻYTA raz  
 Rimmel, Lasting Finish by Kate - 16  Cena: 10zł UŻYTA 2-3 razy  
 Maybelline - Maskara Volum' Express Turbo Boost Cena: 10zł NOWY
 Glazel Visage - Kredka do brwi czarna Cena: 6zł NOWA


Golden Rose - Pomadka Vision Lipstick 104 Cena: 8zł  Użyta 2-3 razy
Essence - Cień Metal Glam 03 Frosted Apple Cena: 4zł  Użyty kilka razy
Rimmel - Scandaleyes Waterproof Kohl 013 Purple  Cena: 3 zł  Użyta kilka razy


Avon - Cień w kredce Colortrend Black Diamond Cena: 3 zł Użyty kilka razy
Avon - Cień w kredce Colortrend Silver Spoon Cena: 3 zł Użyty kilka razy
(oba cienie się wykręcają ale nie wkręcają z powrotem, nie wiem czy tak było od początku czy coś się popsuło)
Avon - Kredka do oczu Glimmerstick Diamonds Black Ice Cena: 3zł Użyta kilka razy


 Make Up Revolution - Paletka Girls On Film Cena: 18 zł Użyta kilka razy
 Essence - Pigment błękitny Cena: 3zł Użyty kilka razy

 Manhattan - Lakier 81R Cena: 3zł Użyty 2-3 razy


 Glazel - Kamuflaż (brak numerka/koloru) Cena: 6zł Nowy
 APC - Cienie sypkie Cena: 8zł Nowe
 Amargan - Hair Therapy Oil Cena: 6zł Nowy


AA Make Up - Podkład kryjąco - korygujący COVER, odcień 105 Sand Cena: 6 zł  NOWY
Make Up Revolution - Pigmenty Angelic oraz Allure Cena: 3 zł NOWE



 Essence - Lakier do stempli srebrny Cena: 2zł UŻYWANY 
 My Secret - 150 Midnight (ten niebieski) Cena: 4zł NOWY
 My Secret - 112  Cena: 4zł NOWY
 Mariza, Be Chic! - zielony (nie widzę numerka) Cena: 5zł NOWY


 China Glaze - Rosita  Cena: 8zł UŻYWANY 2 razy  
 China Glaze - Glittering Garland  Cena: 10zł NOWY  
 Manhattan 45Q  Cena: 4zł  NOWY


 Ziaja, Sopot - Krem opalizujący, cera tłusta i mieszana  Cena: 4zł UŻYWANY kilka razy

 Garnier, Hydra Adapt - Ochronny krem-eliksir, 24h nawilżenia, cera normalna i delikatna  Cena: 5zł UŻYWANY kilka razy

 Celia, Satin Mat - Lekki krem-baza nawilżajaco-matujący, cera normalna, mieszana i tłusta Cena: 5zł UŻYWANY 2-3 razy

 Avon, Solutions - Odżywczy żel pod oczy  Cena: 4zł UŻYWANY kilka razy


 Verona - Serum do twarzy 4D z kwasem hialuronowym i kolagenem (50ml) Cena: 9zł NOWE

 Yves Rocher, Serum Vegetal3 - Reduktor głębokich zmarszczek na dzień ina noc (30ml) Cena: 30zł NOWY


 Balea - krem do rąk rumiankowy (125ml) Cena: 6zł  NOWY


 Bath & Body Works - mgiełka Vanilla Bean Noel (88ml) Cena: 20 zł NOWA

  Do kosztów należy też doliczyć kilka złotych za przesyłkę, rzeczy są małe i w większości bardzo lekkie więc nie będą to duże kwoty.

 Jeśli chodzi o wyniki rozdania to szybciutko ogłaszam, że zwycięzcą została:


 Nagroda pocieszenia natomiast wędruje do:


 Gratuluję dziewczyny i zaraz piszę do Was maila z informacją o wygranej. Na adres do wysyłki czekam 3 dni. Wszystkim pozostałym dziękuję za zgłoszenia, może następnym razem się Wam poszczęści :)

 Zapraszam również do skorzystania z oferty wyprzedażowej :)

44 komentarze:

  1. Gratuluję dziewczynom, a paletki essence nie oddawaj, jest na prawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba źle zrozumiałaś, wygrały Frmabuesa i Madness czyli te zaznaczone na żółto :)

      Usuń
    2. Tak sorki ale fajnie było by już usuwam wpis ;)

      Usuń
    3. Dzięki za zabawę i gratuluję zwycięzca :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Duża ta wyprzedaż :)
    Dla dziewczyn gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)mam ten puder brązujący z Miyo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo Kochana jaka milutka niespodzianka !!!! :) Akurat jak mój blog kończy dwa latka ! :P Już wysyłam adresik :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zaskoczenie! Cieszę się i gratuluję głównej wygranej Frambuesie :)
    Już piszę maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom :) A Tobie życzę wszstkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Wśród kosmetyków widzę kilka bywalców mojej kosmetyczki ;) Póki co ograniczam zakupy, bo sama mam jeszcze sporo zapasów i moim zbiorom przydałaby się podobna wyprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Wszystkiego najlepszego!
    Na wyprzedaż się nie skuszę bo tonę w kolorówce i pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Ja sama powinnam zrobić tego typu wyprzedaż, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczynom :-)
    Tobie wszystkiego najlepszego życzę a na kosmetyki na pewno znajdą się chętni:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tę pomadke z Revlonu i bardzo lubię :)
    Gratuluje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) ja sporo ostatnio wyrzuciłam i wydałam. Dostałam toaletkę i zmobilizowało mnie to do porządków, segregacji i zrobienia listy co dokupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Ja dziś robiłam porządki w kosmetykach, postanowiłam zużyć to co mam w zapasie i dopiero kupować nowe, ale pewnie ciężko będzie, bo zawsze coś mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry pomysł z ta wyprzedażą, chyba też coś podobnego zrobię u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W nowym poście pisałaś, że nikt nie jest zainteresowany - gdyby była możliwość rezerwacji do wypłaty, to ja bardzo chętnie bym wzięła kilka rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń