Yankee Candle - Sugared Apple (wosk)

 Znalazłam jeszcze jeden nie wypróbowany wosk Yankee Candle z prezentów świątecznych, Sugared Apple. Ostatnio pogoda była u mnie bardziej jesienna niż wiosenna więc nie miałam ochoty sięgać bo świeższe zapachy, była to więc dobra okazja do wypróbowania tego wosku. Na pewno wiecie, że produkty Yankee Candle możecie kupić na stronie goodies.pl, woski w cenie 7zł.
 Wosk z serii Housewarmer o zapachu soczystego jabłka posypanego cukrem i wanilią. (opis ze strony goodies.pl)

 W pierwszej chwili po rozniesieniu się aromatu tego wosku po pokoju nie bardzo wiedziałam co czuję. Siedziałam więc i myślałam z czym mi się on kojarzy, bo z czymś na pewno. I w końcu mnie olśniło! Taki sam zapach czuję w kuchni gdy pieczemy z mamą szarlotkę. Starte jabłka z cukrem waniliowym i cynamonem gotują się na małym ogniu w garneczku, unosi się wtedy właśnie taki pyszny aromat jak po zapaleniu tego wosku (różnicą jest tylko cynamon). Od razu mam ochotę iść i zacząć piec, a jeszcze bardziej jeść szarlotkę :) Jest to zapach delikatniejszy i mniej intensywny niż Red Apple Wreath, o którym pisałam tutaj. Nie jest męczący ale ciepły i zdecydowanie przyjemny dla nosa. Chyba jabłkowe zapachy YC przypadły mi do gustu bo każdy z nich mi się podoba choć są wyczuwalnie różne :)
 Zdaję sobie sprawę, że większość z Was już pali wiosenno-letnie zapachy ale jakoś mi bliżej w te deszczowe wieczory jest nadal do tych cieplejszych aromatów. Jednak jeśli nie mieliście jeszcze tego wosku, a w obecną porę roku nie lubicie sięgać po takie zapachy to zapamiętajcie tą nazwę bo na jesień i zimę warto go sobie zamówić. Ale obiecuję, że następny post o produktach YC będzie już bardziej na czasie :)

  Przypominam oczywiście o trwającym rozdaniu <klik>
http://blondechemist.blogspot.com/2014/03/setny-post-rozdanie.html

29 komentarzy:

  1. No i narobilas mi ochoty na szarlotkę. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mój portfel też wolałby żebym nie przepadała :)

      Usuń
  3. Chciałam wypróbować ten zapach ale mam tyle tych wosków, że chyba na razie dam sobie spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest problem: tyle ciekawych zapachów, że ciężko wszystkie wypróbować :)

      Usuń
  4. Ech uwielbiam je ale tak szybko znikają, szkoda że nie są tańsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na szczęście dość mały pokój więc wystarczy mi mały kawałeczek do wypełnienia go pokoju. Ale szkoda, że ceny poszły w górę :(

      Usuń
  5. Nice things :)
    Kisses*
    www.flordemaracuja.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy mają te woski, a ja nie! Kurcze, no niby chciałabym wypróbować ale jakoś mnie do nich nie ciągnie. Chyba na razie zostanę przy moich zapachowych świeczkach, których pokaźna kolekcja nadal stoi na szafce :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczki też lubię ale akurat YC ma dość drogie świeczki dlatego wybieram woski i samplery :)

      Usuń
  7. zapach szarlotki w sam raz dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jabłka, szarlotkę i wszystko, co jabłkowe! Muszę dorwać ten wosk :D Koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze się w końcu zebrać i zrobić jakieś zamówienie wosków z YC. Mialam kilka i byłam zadowolona :) Ten brzmi smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ochotę na szarlotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może to i lepiej, że nie ma tego wosku, bo po jego zapaleniu chodziłabym cały czas głodna XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście wolę owocowe zapachy, więc póki co chyba zrezygnuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mrrr.... aż mam ciarkkki! :D wygląda niesamowicie kusząco :) Chciałabym go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny klimat, aż tutaj czuję ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście kojarzy mi się z zimą i jesienią, a nie wiosną

    OdpowiedzUsuń
  16. a tego zapachu jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szarlotkowy mmmm............
    w tym tygodniu dokupiłam 4 nowe zapachy - świeże, na wiosnę i lato :) mam na szczęście sklep z YC stacjonarnie i mogę wywąchać najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale narobiłaś mi ochoty na ten wosk :) zapach niezwykle kusi :)
    muszę go zapisać żeby nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aż pod nosem zapachniała mi szarlotka..;)

    OdpowiedzUsuń