Nowości i wygrane (maj-lipiec)

 Hej kochani, dzisiaj post chwalipięty :) Ostatni taki post był w maju więc kilka paczek się uzbierało. Zakupów kosmetycznych też było sporo ale tych nie będę pokazywać, no może z małymi wyjątkami :)

 Na początek cudowna torebka z Mohito, kupiona w ich sklepie internetowym. Akurat w jakiś weekend była promocja -25% lub -30% na akcesoria, torebki, paski itp. więc się skusiłam :) Zamiast 139,99zł zapłaciłam za nią 97,99zł plus wysyłka. Dostępna była czarna, kość słoniowa i moja szara.


 Na moje stopy znaleźć buty, które nie będą za szerokie to duże wyzwanie. Zazwyczaj przymierzam każdą parę, która mi się w miarę podoba i kupuję te, które się trzymają stopy. W taki sposób nabyłam te miętowe balerinki (choć na zdjęciach wydają się bardziej błękitne), które okazało się mają stópki z cyrkonii na przodzie :)


 Na promocji kupiłam też body z New Yorkera za 19.99zł. W rzeczywistości ma bardziej malinowy kolor. Nigdy wcześniej nie miałam body więc ciekawe czy będzie mi się je dobrze nosiło.


 Dzisiaj byłam też w Lidlu i kupiłam za 33zł piżamkę na lato, do wyboru było kilka wzorów ale ja wybrałam Snoopy'ego :)


 W tym miejscu powinny się pojawić różowe rurki ale niestety są w praniu i nie ma zdjęć :)

 W Biedronce udało mi się znaleźć jakiś zaginiony organizer za 2zł. Przekopałam się przez resztę koszyków wyprzedażowych ale więcej nie znalazłam niestety.


 Z mojej chciejlisty, którą opublikowałam w czerwcu udało mi się kupić 3 z 5 pozycji. Ale pozostałe również zrealizuję :) TT zdążyłam kupić dosłownie 2-3 dni przed ogłoszeniem gazetki Biedronkowej z jego podróbką więc troszkę się zdenerwowałam ale mówi się trudno.


 Zamówiłam również swoje pierwsze rosyjskie kosmetyki ale na razie mieszkają w szafie bo postanowiłam nie otwierać ich dopóki nie zużyję pozaczynanych. Zawsze to jakaś motywacja do opróżniania otwartych opakowań :)


 Skusiłam się również na 3 nowe pędzelki Glam Brush czyli zaprojektowane przez Hanię digitalgirl13.


 Mówią, że jak się ma szczęście w grach to nie ma się szczęścia w miłości. Sądząc po ostatnich wygranych rozdaniach nie zapowiada się na znalezienie Tego Jedynego :)

1. wygrana u Kamilii z bloga http://challenge-accepteed.blogspot.com/


2. wygrana na fanpage'u dziewczyn z bloga http://www.goodtotry.pl/


3. wygrana u Whatki (tak się odmienia? jak nie to przepraszam :) ) z bloga http://encepencce.blogspot.com/


4. wygrana u Miki z bloga http://mybeautyworld-mika.blogspot.com/


 Dostałam się również do testowania nowych podpasek Always Ultra w projekcie trnd. Ale spokojnie, nie będę ich tutaj recenzować :)


 No i na koniec najładniejsza paczka z całego zestawienia. Dzięki portalowi Rekomenduj.to zostałam ambasadorką marki Le Petit Marseillais. Bardzo się cieszyłam z tego faktu ale jak zobaczyłam na Waszych blogach jak wygląda paczka to byłam w szoku, pozytywnym oczywiście. Aż nie mogłam się doczekać kiedy przyjadę do domu i odpakuję swoją :) Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej więc wielkie brawa dla marki za taką dbałość o szczegóły. 


 W środku był list oraz przewodnik po świecie Le Petit Marseillais, żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy, mleczko nawilżające do bardzo suchej skóry oraz po 20 próbek każdego z nich. 


 Jak widzicie uzbierało mi się przez ponad dwa miesiące trochę nowości a już nawet pominęłam zakupy w Rossmannie czy Naturze :) Czas zabrać się za testowanie, niektóre rzeczy niestety będą musiały poczekać w kolejce bo wszystkiego nie da się na raz używać :)

77 komentarzy:

  1. Wow, ile nowości :) Te rosyjskie cuda wyglądają wyjątkowo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, już nie mogę się doczekać aż zwolnię jakieś miejsce w łazience :)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranych :) Mi tylko raz szczęście dopisało.
    Śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie nowości bardzo ciekawe, gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebka.


    zapraszam fotorelacje z Fashion Week Berlin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW. Torebka jest piękna!! Gratuluję wszystkich wygranych!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj chciałabym mieć takie szczęście do rozdań :) gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty szczęściaro gratuluję :-) świetna torebka, też nigdy nie miałam body i właśnie dziś się zastanawiałam nad kupnem :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No poszczęściło mi się ostatnio :) A body stwierdziłam, że 20zł nie majątek więc wypróbuję :)

      Usuń
  8. Heheheh tak się odmienia :D
    dużo super nowości :) Zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze bo juć myślałam, że coś pokręciłam :)

      Usuń
    2. oj tam, nawet gdyby to co? :D nic się nie dzieje! :)

      Usuń
  9. Widzę, że nowości nie tylko kosmetyczne:) ja w tym
    Miesiącu kupiłam trochę ciuchów;) a rosyjskie tez zamówiłam po raz pierwszy. Ciekawią mnie te w tych saszetkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jutro sie właśnie wybieram po pidźamę do lidla:D mam nadzieje, ze bedą małe rozmiary!:)

      Usuń
    2. Ja mam najmniejszą, rozmiar XS :)

      Usuń
  10. Wow no super! Tyle szczęścia ostatnio mialas ! No ino pozazdrościć!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranych ;) śliczna torebka i balerinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj mój wpis lipcowy z nowościami już się zapowiada długi, a co dopiero dalej... Czeka mnie 18nastka, wizyta w Galerii Katowickiej - Paese, Organic, Hebe... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. rosyjskie cuda,testuję częściowo :) Pudełeczko od rekomenduj to również dostałam :) Ale Ci szczęście dopisuje,super wygrane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka z Mohito jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też planuję zakup body, do spódnicy takiej rozkloszowanej fajnie wygląda :) Organizer za 2zł?! Nieźle! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No udało mi się z tym organizerem :)

      Usuń
    2. U mnie się te organizery wyprzedały, a szkoda, bo w wielu biedronach później są takie właśnie cudne wyprzedaże :(

      Usuń
  16. Ile nowości!
    Gratuluję wygranych. Torebka świetna. Zazdroszczę organizera! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudowności ! Miłego używania ;) Body przepiękne - uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Długi post, na bogato! Wszystko mi się spodobało szczególnie ten organizer ;) 2 zł!? Szok! Dziś chyba udam się do Lidla po piżamkę ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutnie genialna jest ta torebka :) A rosyjskie kosmetyki- dużo fajnych rzeczy widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. O! z trnd też dostałaś paczuszkę, ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile nowości :)) ostatnia paczka najbardziej mi się podoba :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda świetnie :) Dziękuję, oby było miłe :)

      Usuń
  22. Też chce organizer za 2zł...:) Podpasek czy tamponów prawie każdy używa, więc ktoś musi je recenzować :) Ja nie widzę w tym nic zdrożnego...

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna torebka!! Tak strasznie zazdroszczę Ci tego organizera za 2zł... :(
    Masz niezłe szczęście do rozdan i konkursów Kochana :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy na pewno mam szczęście, ale tylko na blogach bo w zdrapce nic nie wygrałam :)

      Usuń
  24. Genialne nowości! Zastanawiam się od dłuższego czasu na zakupem TT, więc promocja w Biedronce bardzo mnie ucieszyła. Po obmacaniu szczotki jednak sobie ją odpuściłam, wykonanie jest bardzo słabe. Wolę kupić oryginał i cieszyć się nim przez dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może dobrze się stało, ze zdążyłam zamówić oryginał :)

      Usuń
  25. Z tym organizerem to faktycznie Ci się udało, to był chyba najbardziej rozchwytywany model :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam jak go zobaczyłam, a jak sprawdziłam cenę na paragonie to już w ogóle :)

      Usuń
  26. Piękna ta torebka, a z truskawkowego lakieru, który wygrałaś u Whatki powinnaś być zadowolona - piękny, choć może trwałością nie powala, ale kolor obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wygląda ale musi swoje odczekać na użycie na razie :)

      Usuń
  27. Znam ten ból - też ciężko u mnie ze znalezieniem wygodnych balerin. :)
    Śliczna piżama ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega dużo świetnych nowości! Niech Ci dobrze służą!

    OdpowiedzUsuń
  29. Duuużo tego :) Mi udało się dorwać te organizery w biedronce po 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też Ci się udało po atrakcyjnej cenie je dostać :)

      Usuń
  30. Łał to fajnie C się trafiło z tym organizerem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam ten sam problem: nakupię wszystkiego, a później oddaję bo i tak nie używam. Gratuluję tylu wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranych :))
    + obserwuję.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo dobroci :) Szczególnie spodobało mi się zamówienie kosmetyków rosyjskich - mam nadzieję, że będą Ci służyć i podzielisz się odczuciami w recenzji :) A póki co życzę szybkiego zużywania zapasów, żeby dostać się do tych cudaków :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  34. cha cha weź się nie przejmuj brakiem widoków na ukochanego, ja nie mam szczęścia ani w grach, ani w miłości ;-) a Twoje wygrane to imponujący widok :-)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wygranych :) Dużo nowości do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i życzę przyjemnego testowania. Rosyjskie kosmetyki są już na mojej chciej liście od dłuższego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, ile nowości! Przeurocza piżamka, a z TT na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Normalnie wszystko mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna pidżamka ze Snoopkiem! Nawet nie wiedziałam, że są takie w Lidlu. Dziś się przejdę. Też dostałam podpaski Always ale z Wizażu. Kliknęłam, bo w sumie te rzeczy zawsze się przydadzą i będę miała w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ ci się poszczęściło! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne wygrane, gratuluję :)
    Na mnie praktycznie wszystkie buty są za szerokie, a o wsuwanych mogę zapomnieć, bo wszystkie wyskakują z pięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. super wspaniałe nowości, oczywiście najbardziej oczarowała mnie torebka, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale nazbierałaś!
    Rosyjskie kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  44. ale świetności! :) torebka jest przepiękna! bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tyle nowości ;] miłego testowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. to masz teraz co testować, naprawdę sporo tych nowości :)
    torebka mi się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Sporo tych nowości ;) Torebka z Mohito jest piękna i do tego udało Ci się ją dorwać w przystępnej cenie. Tylko pozazdrościć ;) Organizer z Biedronki bardzo ułatwia życie. Polubiłam też rosyjskie maseczki do twarzy Babuszki Agafii (mam dwie z tych, które pokazałaś) zwłaszcza ta z glinką błękitną jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. swietne rzeczy sporo z nich by mi się przydało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne nowości i wygrane :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo fajne nowości:) Ja wczoraj odebrałam moja paczkę z rosyjskimi kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  52. torebka jest przepiękna :) mieści może A4 ?

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, gratuluję! Kumulacja szczęścia normalnie:)

    OdpowiedzUsuń