Nowości i wygrane :)

 Kolejny weekend spędzony w pracy. Dziś ostatni dzień przed wolnym był masakrycznie ciężki i zapracowany, przez 12 godzin nie miałam czasu iść na przerwę śniadaniową. A jaka jest typowa pogoda jak ja zaczynam 3 dni wolne od pracy? Zimno i deszczowo. Eh... Ale nie będę więcej marudzić. Zapraszam na szybki przegląd nowości, jakie się u mnie pojawiły w ostatnim miesiącu (mniej więcej).
 Torebka z Pepco za 29.90zł dostępna była w wersji miętowej i koralowej. Chodziłam obok niej kilka razy, za każdym razem jak byłam w sklepie ją oglądałam więc stwierdziłam, że muszę ją wreszcie kupić póki jest :)
 Druga torebka to prezent. Niestety wężowy motyw to trochę nie w moim stylu więc nie wiem czy się do niej przekonam.
 Bluza z kwiatkami i koszulka z misiami koala to nabytki ze sklepu Butik. Skusiłam się na nie na promocji: druga rzecz 50% taniej :)
 T-shirtów nigdy dość, szarego chyba nie mam obecnie w szafie więc na pewno się przyda :)

 W kwietniu poszczęściło mi się również z wygranymi w rozdaniach blogowych.
 Pierwszą nagrodę wygrałam u 80agness z bloga The Beautiful Side Of Life. Od dawna miałam ochotę wypróbować kosmetyki Balea, teraz mam wreszcie okazję. Oczywiście reszta nagrody jest również świetna i bardzo mnie ucieszyła :)
 Drugą nagrodę wygrałam u Linki Karo z bloga Kosmetyczka Inżynierki. Tym razem również udało mi się zdobyć przedmiot pożądania czyli pędzel do pudru marki Real Techniques.
 Zakupami kosmetycznymi zazwyczaj się nie chwalę, dowiadujecie się o produktach dopiero przy recenzjach ale tym razem zrobiłam wyjątek. Na promocjach prawie zbankrutowałam. Oszczędziło mnie tylko to, ze w Rossmannie do którego obecnie zaglądam jest mało szaf: brak Lovely, Manhatanu, Max Factora, Revlonu, Bourjois (tych dwóch ostatnich nigdzie w okolicy nie mam). Często też trafiałam do drogerii na ostatnie dni obowiązywania promocji więc były już pustki i ciężko było coś wybrać. Ale co nieco wpadło do koszyka :)
Rossmann
Natura
 W Biedronce skusiłam się na dwa urocze kołonotatniki, chociaż ich wcale nie potrzebowałam :)
 Nie mogłam też przejść obojętnie obok kosmetyków jakie od kilku dni można tam znaleźć. Nie kupiłam wszystkiego co chciałam, nadal zastanawiam się np. nad szczotką do mycia twarzy i kilkoma innymi kolorami lakierów. Ale biorąc pod uwagę kurczące się środki finansowe nie wiem czy wrócę po resztę zachcianek :)
 To już chyba wszystko. Było jeszcze zamówienie ze sklepu Goodies.pl ale nie zostało uwiecznione na razie na zdjęciach więc na bieżąco będę pokazywać nowe woski i samplery :)
 Chciałabym powiedzieć, że w tym miesiącu już nic nie kupię ale chyba nie ma szans na dotrzymanie słowa. Jestem oficjalnie zakupoholiczką. Chyba czas się leczyć :)
 A jak tam Wasze portfele się czują po tym promocyjnym szaleństwie? Też płaczą tak jak mój? Czy byłyście dla nich łaskawsze?

60 komentarzy:

  1. Takie promocje mogą doprowadzić do bankructwa. Kołonotatniki są śliczne i na pewno znajdziesz dla nich zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego w sumie się cieszę, że już się skończyły :)

      Usuń
  2. Moja sytuacja finansowa zmusiła mnie do nie robienia żadnych zakupów :) wiec zostało mi jedynie patrzeć, zazdrościć i czekac na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje sytuacja finansowa teraz jest żałosna ale cóż...

      Usuń
  3. No proszę, jakie zdobycze :)
    Torebka z Pepco bardzo mi się podoba, ale dla mnie byłaby za mała, już się przyzwyczaiłam do noszenia dużych, pojemnych toreb :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie też muszę mieć dużą torebkę, ta się przyda na jakieś wieczorne wyjścia np. na imprezę :)

      Usuń
  4. Świetne nowości. Gratuluję wygranych. U mnie w Biedronce niestety nie było żadnego serum :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same fajne nowości, gratuluję wybranych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości u Ciebie, serdecznie gratuluję wygranych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne nowości!
    Niech ci wszystko dobrze służy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nono bogato w ostatnim czasie było :) bardzo podobają mi się wybrane i bluza !;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy! Torebka z Pepco podoba mi się bardzo :)
    Kiedyś często robiłam zakupy w sklepie internetowym Butik. Mają naprawdę niskie ceny w porównaniu do znakomitej jakości ubrań.
    Z biovaxu używam maski z olejami (tej w brązowym opakowaniu) i jestem bardzo zadowolona z efektów.

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze też będę zadowolona z tych masek Biovaxu :) Ja stacjonarnie się wybrałam do Butiku, chociaż najpierw wypatrzyłam kilka rzeczy w internecie i szukałam ich w sklepie :)

      Usuń
  10. Torebka z pepco śliczna! Aż nabrałąm ochoty na koralową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koralowa też mi się podobała ale ogólnie wolę miętowe rzeczy :)

      Usuń
  11. muszę zaglądnąć do pepco i butiku

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka z pepco naprawdę fajna!
    Gratuluję wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się torebka z Pepco, ale pewnie malutka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowa kopertówka, za dużo się w niej nie zmieści :)

      Usuń
  14. najbardziej podoba mi się pierwsza torebka biało- miętowa, prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj płaczą płaczą... Bluzka w róże śliczna:) I gratuluję wygranych, ale masz szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cienie metal glam są genialne:) A torebka myślałam, że będzie sporo droższa i obstawiałam Bereshkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne mówisz? To nie mogę się doczekać aż je wypróbuję :) A torebka rzeczywiście nie wygląda na torebkę za 30zł z Pepco :)

      Usuń
  17. Obie torebki są świetne! :)
    Gratuluje wygranych :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tych nowości :) Podoba mi się ta pierwsza torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuu dużo cudowności :D Dawno nie byłam w Butiku, bluzeczki są świetnie!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję wygranych !! A ta pierwsza kopertówka skradła mi serce;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Same fajne rzeczy :) bardzo podoba mi się ta bluza w róże :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna ta pierwsza torebka z Pepco :) zaglądam tam dość często ale tej niestety nie widziałam. Super wygrane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję wygranych, wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyczne nowości prezentują się świetnie! Kosmetyki Balea ogromnie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę iść do Pepco obejrzeć te torebki, bo piękna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie szukam butów i torebki w kolorze koralowym :D
    Muszę się wybrać do Pepco, bo ta kopertówka wyglada zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj ja niestety przesadziłam z zakupami na promocjach i chwilowo zbieram grosz do grosza żeby przetrwać do końca miesiąca :P Torebka z Pepco śliczna! Stanowczo za rzadko tam zaglądam, a wszystko przez to, że nie mam go nigdzie, gdzie bywam trochę częściej, więc muszę specjalne wycieczki robić...
    A wężowa skóra... No cóż, stanowczo nie lubię :D
    Pozdrawiam :)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie przepadam więc nie wiem czy nie będzie leżeć w szafie...

      Usuń
  28. Ta pierwsza torebeczka jest śliczna :D Szkoda, że nie ma u mnie Pepco :(

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz dużo fajnych rzeczy :) poza kosmetycznymi,świetny shirt i bluza z koala :)
    zazdroszczę kosmetykówBalea i pędzla Techniques,wygląda porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejku ile kupiłaś;p Mi się chyba nie uda przetestować kosmetyków z Balea :( Wszędzie widzę pędzle z Real ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne nowości :) Śliczna jest ta bluza w kwiatki :) Zazdroszczę kosmetyków Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczęściara z Cb tyle wygrać :D
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam kwiaty na ciuszkach :D
    5fiveoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam ten zeszyt ;-) słodkie są !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta pierwsza torebka jest śliczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta kopertówka jest przepiękna i też bym się na nią z chęcią skusiła ;) i gratuluję wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajne zakupy i nagrody ! :D
    tak, te promocje doprowadzają do bankructwa :) !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna bluza z napisem Yes ! Zawsze omijałam sklep Butik, ale widzę, że to był wielki błąd :) Świetne te zeszyty z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często tam nie zaglądałam ale teraz chyba będę tam wpadać od czasu do czasu bo na takiej promocji warto się skusić na coś :)

      Usuń
  39. Bardzo przyjemne nowości :) i jeśli o mnie chodzi, to chętnie czytam / oglądam posty z zakupami kosmetycznymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebka z Pepco jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też koło miętowej torebki nie przeszła bym obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna jest ta pierwsza torebka. Mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta miętowa torebka jest genialna!! Szkoda, że jej nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. piękna ta torebka z Pepco, sama bym w takiej chętnie śmigała :)
    i tusz od Maybelline - żółtka ulubionego widzę :) spore zakupy - ja na promocjach omijałam wszystkie drogerie tym razem - kosztem paletki właśnie

    OdpowiedzUsuń
  45. Marzę o tej bluzce z misiami koala, proszę sprzedaj mi ją jeśli jeszcze ją masz��

    OdpowiedzUsuń