Essence - Stay Natural Concealer (Korektor)

 Korektor marki Essence Stay Natural Concealer to produkt, który jakiś czas leżał w mojej kosmetyczce nieużywany. Przypomniałam sobie o nim i zaczęłam go stosować pod oczy, można go stosować również na niedoskonałości. Kosztuje ok. 10zł i znajdziemy go oczywiście w szafach Essence.
 Posiadam odcień 03 soft nude, chyba najjaśniejszy (bynajmniej jak ja go kupowałam to jaśniejszego nie widziałam). I od razu nasuwa się pytanie: kto numerował te odcienie? Zazwyczaj numerki zaczynają nadawać od najjaśniejszego do najciemniejszego a tutaj chyba ktoś je losował i tym sposobem je przypisał.
 Płynny korektor wykręcamy z plastikowego opakowania i nakładamy w wybrane miejsca za pomocą pędzelka, którym jest zakończony. Aplikacja jest łatwa i higieniczna, dobrze się rozprowadza. Przy pierwszym użyciu trochę trzeba się nakręcić aby coś z niego wypłynęło, później nie ma już tego problemu ale po przekręceniu polecam odczekać dosłownie chwilkę, żeby zdążył wypłynąć. Niecierpliwi jak zaczną kręcić kolejne razy to dostaną za dużą ilość. Napisy z opakowania dość szybko się ścierają ale mi to nie przeszkadza, najważniejsze na naklejka z numerkiem koloru się trzyma. Jak widzicie na zdjęciach kolor na ręce dość dobrze odpowiada kolorowi skóry, jednak do stosowania pod oczy mógłby być jednak jaśniejszy dla mnie. Po wklepaniu na szczęście ładnie się wtapia i tragedii nie ma. Po przypudrowaniu trzyma się ok. 7-8 godz. Czasami wchodzi w zmarszczkę ale to pewnie moja wina jak go za dużo nałożę. Co do krycia to z moimi przebijającymi żyłami nie do końca sobie radzi, jednak trochę mniej rzucają się w oczy. Na pewno wyglądam lepiej niż gdybym go wcale nie użyła :)
 Czy kupię go ponownie nie wiem, na razie chcę wypróbować inny korektor i porównać który się lepiej zachowuje u mnie. Jeśli traficie z  kolorem i nie wymagacie mocnego krycia to za taką cenę warto spróbować.

11 komentarzy:

  1. nigdy nie stosowałam ;-) ja jednak chyba wolę oddzielny pod oczy i na niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też stosuję różne korektory pod oczy i na niedoskonałości.

      Usuń
  2. Też go miałam,na początku wydawał mi się dobry,ale kiedy użyłam jakiegoś innego mocniej kryjącego,to jednak zauważyłam,że można całkowicie zatuszować cienie pod oczami i ten z Essence poszedł w odstawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak mój nowy nabytek będzie sobie z tym radzić :)

      Usuń
  3. Produkt, jak dla mnie średni. na co dzień, kiedy nie potrzebujemy silnego krycia. W sumie jest ok. Cena adekwatna do jakości - chociaż mam korektor w takiej samej cenie o nieeeeebo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię korektor z Collection Lasting Perfection. ma świetne krycie i ładne kolory. świetnie rozświetla też okolice pod oczami :) jak będziesz mieć okazję to spróbuj :) Tego z Essence nie próbowałam ale z tego co piszesz to raczej taki sobie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go nie byłam za bardzo zadowolona. Polecam do przetestowania korektor z Bell, który polecała w pierwszym wrażeniu digitalgirl13

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam. Niedawno mi się skończył :) moim zdaniem za te pieniądze bardzo satysfakcjonujący ;)

    OdpowiedzUsuń