Essence - Nail Sealer (Odżywka do spajania paznokci)

 Jakiś czas temu, kiedy moje paznokcie były jeszcze w niezłym stanie ale zdarzało im się rozdwajać i łamać kupiłam Nail Sealer marki Essence. Miała ona sklejać rozdwojone paznokcie i chronić je przed rozdwojeniem. Kosztowała ok. 8 zł za 8ml więc się skusiłam.

Odżywka do spajania paznokci
 Rozdwojone paznokcie potraktowane tą odżywką wyglądają tak samo jakbyśmy pomalowali je bezbarwnym lakierem. Szkody na paznokciach nie rzucają się w oczy ale nadal są. Nie zauważyłam również, żeby przestały się rozdwajać podczas jej używania. Przyznaję, że stosowałam ją najdłużej przez tydzień więc może to za krótko aby zadziałała ale spodziewałam się jednak szybszego działania. W końcu jakbym chciała czekać na efekty to bym obcięła paznokieć i poczekała aż odrośnie a nie ratowała je "sklejaniem". Jak stan moich paznokci się pogorszył to nie liczyłam na cud spowodowany tą odżywką, w końcu zaryzykowałam kupno Eveline 8w1 (napiszę jak się sprawuje ale jeszcze muszę ją poużywać).
 Próbowałam też stosować ją jako bazę pod lakiery kolorowe ale i do tego się nie sprawdza. Fakt, że płytka nie jest wtedy zabarwiona od lakieru ale niestety lakier się utrzymuje znacznie krócej. Już  na drugi dzień zaczyna schodzić, możemy go wręcz płatami odrywać. Coś dla tych co nie lubią zmywacza i malują codziennie paznokcie :)
 Może jak moje paznokcie będą w lepszym stanie spróbuję ją jeszcze używać przez dłuższy czas niż tydzień. Na razie nie sądzę, żebym ją ponownie kupiła. Jak nagle się coś zmieni to na pewno Was poinformuję :)

9 komentarzy:

  1. Daj znać jak Ci się sprawuje 8w1 :) ja jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakos nie wierze w zadne odrzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi odżywki nie pomagały, dopiero picie pokrzywy i oleju lnianego poprawiło stan moich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że się nie sprawdziła, ale może przynajmniej robić jako lakier bezbarwny, więc straty nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam problemy z paznokciami i szukam czegoś co je wzmocni. Szkoda, że ta odżywka nie spełnia zadania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię odżywki z eveline ;) tej z essence jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że taki bubel. Już myślałam, że będę mogła kupić i nie lękać się porozdwajanych pazurków :]

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam tylko jednego rodzaju odżywki i jestem zadowolona..;)

    OdpowiedzUsuń