FM Group - Mineralne cienie sypkie, Vintage Gold

 Jakieś pół roku temu mój kuzyn został dystrybutorem marki FM Group. Oprócz perfum mają w swojej ofercie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji oraz chemię gospodarczą. Moja mama bardzo sobie chwali mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych. Ja skusiłam się na wypróbowanie mineralnych cieni sypkich.  Dostępne są zarówno błyszczące odcienie jak i matowe, ja wybrałam kolor Vintage Gold.
 Opakowanie to plastikowy, zakręcany słoiczek z siteczkiem. Mały minus tego, że jak trzymamy je w kosmetyczce to może nam się wysypać spora ilość przez to siteczko więc radziłabym ostrożnie otwierać. Cienie są w formie delikatnego, iskrzącego pyłku. Kolor jest śliczny, pięknie się błyszczy, jest dość dobrze napigmentowany. Używałam je na bazę z Bell i spokojnie wytrzymywały aż do demakijażu czyli ok. 6-7 godz. Nie rolowały się w załamaniach ani nie osypywały się na policzki (chyba, że dotknęłam np. w kąciku palcem i tak je przeniosłam na policzek). Oczywiście jak to cienie sypkie, trzeba uważać podczas aplikacji i strzepywać nadmiar z pędzelka/pacynki bo inaczej mogą się osypywać. Ja wklepuję je w powiekę i zazwyczaj najwyżej minimalna ilość ląduje nie tam gdzie powinna. Mimo, że opakowanie jest dość małe to cienie starczą na długo bo są wydajne. Jak się kiedyś skończy to pewnie zakupię go ponownie a wcześniej pewnie kupię jeszcze inny kolor.
Vintage Gold
Rzeczywisty kolor najlepiej widać na jedynym zdjęciu z fleszem.
 Jeśli nie znacie żadnego dystrybutora marki FM Group to na allegro również się pojawiają ich produkty, cena katalogowa tych cieni to 15,90zł za 1,3g.

5 komentarzy:

  1. ja z FM Group zamówiłam ostatnio perfumy :) dostałam katalog ale jeszcze nie przejrzałam

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie używałam niczego z fm Group. Ten cień prezentuje się bardzo ładnie, może kiedyś się skuszę na coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te cienie :)
    Super sa , pięknie wygladaja na powiekach :)
    Fajny blog, bede napewno zaglądac :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam jeden cień z tej firmy i jestem mega zadowolona, mianowicie cień prasowany- wenge wood :)

    OdpowiedzUsuń