Małe zakupy :)

 Ostatnio szukałam w sklepach jakiegoś ładnego pudełeczka do którego mogłabym włożyć moje perfumy a raczej wody perfumowane/toaletowe czy jak się one zwą, w każdym bądź razie buteleczki z pachnącymi płynami :) Obecnie często mi się zdarza, że jak szybko biorę lub odkładam jedną z nich większość się przewraca i robi się mały bałagan. I wreszcie udało mi się znaleźć w księgarni pudełka, które mnie wręcz zachwyciły, do tego stopnia że kupiłam dwa bo nie mogłam się zdecydować na jedno :) Oba są ozdobione cyrkoniami, te po lewej ma je na kokardce zdobiącej bok pudełka oraz na pokrywce na kokardce bucika, te po prawej na każdym z boków pokrywki ma po 3 cyrkonie. Oczywiście na żywo prezentują się jeszcze ładniej.

 Oprócz tego mama namówiła mnie na kupno torebki, a właściwie wielkiej torby :) Lubię duże torebki, ale takiej dużej jeszcze nie miałam. Zawsze wydawało mi się, że jestem za mała i dlatego nie pasują mi, ale zobaczymy, może się przyzwyczaję :) Sama w sobie mi się podoba, jest w odcieniach szarości ze złotymi elementami (np. łańcuchy przy rączkach).

 Na koniec coś dla lubiących cydr lub piwo jabłkowe. Nie jestem znawcą, nie wiem czy np. Somersby to piwo jabłkowe czy cydr, ale wiem że jest pyszne :) Ostatnio w Biedronce znalazłam coś podobnego, na etykiecie pisze, że to cydr więc pewnie nim jest. Smakuje jak sok jabłkowy z %  więc polecam spróbować. Cena 2,69 zł za 330ml.

18 komentarzy:

  1. te pudełka są śliczne :) też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te pudełeczka, też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naklejce pod spodem jest strona internetowa http://garden24.com.pl/
      Niestety pisze, że mają przerwę techniczną. Sama chętnie dokupiłabym jeszcze jedno do kolekcji :)

      Usuń
  3. pudełka prześliczne, ale torebka jeszcze bardziej mi się podoba (gdzie ją kupiłaś?) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybyś miała ochotę to zapraszam na mojego drugiego bloga www.deco-rabilia.blogspot.com między innymi robie również różne pudełeczka. A te które kupiłaś wyjątkowo urocze

    OdpowiedzUsuń
  5. Great, haul thanks for sharing! I just became your newest follower <3 Hope you can check out my blog and follow back if you want xx

    PS. I'm also doing an Urban Decay Vice 2 palette giveaway on my blog & Instagram if you're interested!

    SIXTH TRACTATE BLOG
    BLOGLOVIN'
    FACEBOOK
    TWITTER @sixthtractate
    INSTAGRAM @heartofplastic

    OdpowiedzUsuń
  6. No pudełeczka są na prawdę urocze*.*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełeczka są prześliczne, a i torba też fajna :)

    obserwuję . pozdrawiam feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna torba :-)
    a pudełeczka są mega! zakochałam się w nich. Właśnie skończyłam remont i szukam podobnych pudełeczek na głupoty, ale nigdzie nie znalazłam takich fajnych, może dlatego, że nie szukałam w księgarniach. Muszę się przejść. Ile dałaś za nie?
    zapraszam Cię na nowy post
    buziaczki :-*
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam :) Sommersby uwielbiam, ale głównie latem, biedronkowe spróbuję jak tylko będę mogła, czyli za jakieś kilka miechów :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te pudełka, może pokażesz nam ich zawartość ;)
    A duże torby także lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a o mnie nie wspomnialas piszac o duzych torbach - to ja jestem prekursorem grosse Taschen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O anonimach, którzy teoretycznie nie wiedzą o istnieniu bloga nie wspominam :)

      Usuń
    2. hmmm teraz wiedza teoretycznie i praktycznie :P

      Usuń