Flos Lek - Wazelina kosmetyczna do ust poziomkowa

 Na początku lata miałam problem z suchymi ustami, nie pomagały żadne posiadane przeze mnie produkty. Przy okazji wizyty w Rossmannie postanowiłam kupić wazelinę do ust firmy Flos-Lek, za ok. 7 zł.
 Wybrałam opcję poziomkową, jej zapach okazał się być idealny na lato, ale w chłodniejszym okresie będzie równie miłym przypomnieniem o nim :) Opakowanie jest metalowe, duże (15g) i wypełnione produktem po same brzegi. Produkt nabiera się palcami, przy dłuższych paznokciach robię to końcem paznokcia, żeby produkt nie znajdował się pod nim tylko nabrać go na wierzch płytki paznokcia. Nie jest to może najbardziej higieniczny produkt ale jego pozostałe plusy skutecznie to rekompensują.
 Już po kilku użyciach moje usta wróciły do lepszej kondycji. Na noc stosowałam dość grubą warstwę, natomiast w dzień jak tylko ja zlizałam/zjadłam nakładałam ją ponownie. Świetnie nawilża/natłuszcza, usta są gładkie i lekko nabłyszczone. Sprawdza się również stosowana pod kolorowe błyszczyki i pomadki. Jest bardzo wydajna, używam jej już 3 miesiące i zużycie jest niewielkie. Mogę ją z czystym sumieniem polecić, u mnie sprawdza się rewelacyjnie.

Lpoziomka

1 komentarz: