Lakier do paznokci H&M - Bad Temper

 Lakier do paznokci w kolorze Bad Temper, kupiłam w sklepie H&M jakiś rok temu (albo trochę więcej) dlatego nie bardzo pamiętam ile kosztował. Wyciągając go w tym tygodniu z szafy, nie pamiętałam dokładnie dlaczego nie używałam go w tamtym sezonie skoro tak ładnie wygląda w buteleczce. Ale już przy po pierwszym dniu ponownego używania doskonale wiedziałam czemu.
 Zacznę jednak od koloru bo nazwa za dużo Wam pewnie nie mówi. W opakowaniu wygląda na piękny, opalizujący fiolet. Drobinki są fioletowo-niebieskie oraz czerwono-różowe, jednak na paznokciach są zdecydowanie mniej widoczne. Jednak podczas malowania pierwsza, cienka warstwa wygląda raczej na wyblakły, szarawy granat, w dodatku kolor nierówno pokrywa płytkę tzn. nie ważne jak bardzo bym się starała i poprawiała to miejscami prawie nie widać koloru i prześwituje płytka paznokcia. Żeby uzyskać odpowiedni kolor potrzeba nałożyć albo grubszą drugą warstwę albo trzy cienkie. Na moich paznokciach lakier ten schnie strasznie długo przy takiej aplikacji, a że nie potrafię dłużej siedzieć bezczynnie to zawsze czymś go dotknę i nieestetyczne ślady gotowe. Z trwałością też niestety jest u mnie kiepsko bo już tego samego dnia mam odpryski na końcówkach. Nie wiem czy trafił mi się kiepski egzemplarz, może stary albo ten kolor tak ma, a może te lakiery po prostu nie nadają się do moich paznokci. Na razie chyba nie skuszę się do wypróbowania innych odcieni. A może Wy macie lepsze doświadczenia z tymi lakierami?

PS. Przepraszam, że zdjęcia są słabej jakości ale robiłam je telefonem komórkowym. W rzeczywistości kolor jest dużo ładniejszy i ciemniejszy, ale można za to zobaczyć jak opalizuje ten lakier :) Jeśli ktoś jest ciekawy jak wygląda ten kolor na paznokciach polecam wpisać w google.pl "Bad Temper H&M" i w grafice na pewno coś znajdziecie.

1 komentarz:

  1. kolor faktycznie ładny, ale nie przejmuj się, zdarzają się kiepskie jakościowo produkty takie jak ten i to nie zależy wcale, a wcale od paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń