Farmona, Sweet Secret - Migdałowy krem do rąk

 Kremy do rąk to jeden z tych produktów, które lubię zmieniać. Głównie dlatego, że żaden jeszcze mnie nie zachwycił, wszystkie są po prostu niezłe. Tym razem sięgnęłam po migdałowy krem do rąk i paznokci (Słodkie Trufle i Migdały) marki Farmona z serii Sweet Secret. Cena za 100ml produktu to ok. 6zł.
Słodkie Trufle i Migdały
 Plastikowa, wygodna w użytkowaniu tubka ma bardzo apetyczny nadruk: czekoladki i migdały. Zapach jest intensywny, słodki i dość długo wyczuwalny. Na jesień i zimę idealny ale w cieplejszym okresie nie sięgnęłabym po niego.
 Przy opisie producent tak się ładnie postarał, że nawet Wam pokażę oryginalne słowa (żeby odczytać musicie powiększyć obrazek jeśli Was to interesuje). Zniewalający, fascynujący, rozpieszczający - jak mogłam się nie skusić na ten produkt :)
Słodkie Trufle i Migdały
 Konsystencja dość gęsta, kremowa, łatwo się go rozprowadza na dłoniach. W dzień go rzadko stosowałam, jakoś ciężko mi o tym pamiętać. Za to na noc nakładałam dość sporą ilość co oczywiście opóźniało wchłanianie kremu i zostawiało delikatny film na dłoniach. Nie jest to jednak tłusta czy klejąca warstwa oblepiająca skórę. Raczej przyjemna, zostawia skórę gładką i miłą w dotyku. Nawilża ale raczej nie poradzi sobie z mocno przesuszoną skórą. Nie podrażnia ani  nie wysusza, jest wydajny. Jedyny minus to dostępność, nie widziałam go jeszcze w Rossmannach ani w Naturach.
 Myślę, że jeśli ktoś lubi kosmetyki o apetycznych, słodkich zapachach to ten krem jest czymś dla Was :)

 Na koniec chciałabym zauważyć, że mam już 103 obserwatorów co mnie ogromnie cieszy. Nie spodziewałam się, że dojdę do takiej liczby. Dziękuję Wam wszystkim, że wchodzicie, czytacie i komentujecie moje wypociny. O wiele przyjemniej się pisze ze świadomością, że poza mną ktoś jeszcze to przeczyta. Całusy wdzięczności dla Was :*

27 komentarzy:

  1. Oj kusi mnie od jakiegoś czasu, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ten zapach, ale akurat do rąk muszę miec krem o łagodnym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okresie jesienno/zimowym mi nie przeszkadzają takie intensywne zapachy :)

      Usuń
  3. Dla zapachu chętnie bym przetestowała ;) Miałam jeden krem do rąk z tej serii i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sam zapach bardzo mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach kusi:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/w-odcieniu-nude.html

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. First of all: congrats for the first one hundred followers! :) The two hundred are at the next corner :)
    This almond cream looks perfect, I'm sure that smells very good! I love the hand creams with sweet smells.
    Big kisses, have a nice monday!

    http://mariluzgarzo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great review!

    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Have a nice day!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie pięknie pachnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/sophisticated-statement.html

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję bardzo liczby obserwatorów :) mam ochotę na ten krem

    OdpowiedzUsuń
  11. Często czytam o Sweet Secret na blogach i nie wiem czemu, jestem do nich jakoś dziwnie uprzedzona :/ bardzo są chwalone za zapach, ale mam wrażenie, że oprócz zapachu niczego ciekawego nie mają do zaoferowania (nie one jedne jeśli chodzi o drogeryjne kosmertyki). Nie wykluczone, że się mylę oczywiście :)

    Obserwatorów serdecznie gratuluję, fajnie widzieć jak blog rośnie i zdobywa nowych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ciesz mnie każdy nowy obserwator więc dziękuję :)

      Usuń
  13. swietny bloog! must have!

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za takimi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie zapachy, mam ich zel do kapieli cynamomowy i pachnie oblednie :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię bardzo słodki zapach na dłoniach :> a gdzie w takim razie można ten krem kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam swój w drogerii Daily, są też dostępne chyba w Hebe ale pewności nie mam.

      Usuń
  17. gratulacje :)
    tak, apetyczne nadruki na produktach z tej serii, tylko ze względu na to mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję obserwatorów! Dołączam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, teraz będzie ich z dnia na dzień coraz więcej ;)

    OdpowiedzUsuń