Okulary Firmoo

 Na wielu blogach można już było zobaczyć notki o okularach firmy Firmoo ale kiedy i mnie pani Laura zaproponowała współpracę bardzo się ucieszyłam i oczywiście z chęcią zgodziłam. Jedynym minusem jest to, że muszę ukazać Wam swoją twarz ale prędzej czy później by się to stało :) 
 Firmoo jest amerykańską firmą mającą w swojej bogatej ofercie zarówno okulary korekcyjne jak i przeciwsłoneczne. Na ich stronie internetowej możecie skorzystać z wirtualnej przymierzalni (Virtual Try-On System) dzięki której możecie sprawdzić jakie oprawki najbardziej będą Wam pasować. Dodatkowo przy każdym modelu są podane dokładne wymiary okularów co ułatwia wybranie odpowiednich dla nas. Ja zmierzyłam wymiary dotychczasowych okularów i wybierałam spośród takich modeli, które miały je zbliżone.
 Ja bez okularów obejść się nie mogę a zmieniam je wtedy kiedy mi się pogarsza wzrok  lub się zepsują a nie jak mi się oprawki znudzą. Ostatnio chciałam wybrać innego rodzaju oprawki niż zawsze ale się powstrzymałam nie wiedząc czy będę się w nich dobrze czuła. Teraz mając okazję zaryzykowałam. Mimo wszystko obawiałam się, że nie będą pasować albo nie będę dobrze w nich widziała z jakiegoś powodu ale na szczęście nic takiego się nie stało. A nawet myślę, że pasują mi te oprawki. 
 W zestawie oprócz okularów dostajemy twarde i miękkie etui oraz dwie zapasowe śrubki z małym śrubokręcikiem. Tutaj znajdziecie model okularów wybranych przeze mnie: http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2373.html#3693

  Biorąc pod uwagę fakt, że zamówienie złożyłam 23 grudnia to mimo Świąt i weekendu paczka przyszła do mnie w szybkim tempie bo po tygodniu. Przesyłki na terenie Polski dłużej idą w tym okresie :) Na początku etui "pachniało" nowością ale szybko wywietrzało. Okulary nosiłam już kilka dni i jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru. Są solidnie wykonane i lekkie. Nie zostawiają odciśniętych śladów na nosie, w przeciwieństwie do moich poprzednim okularów.
 Dla nowych klientów Firmmo oferuje program First Pair Free czyli pierwszą parę zamawiacie za darmo, płacicie tylko za wysyłkę. 
 Dla zainteresowanych współpracą z  firmą polecam zajrzeć na tą stronę.
 Fakt, że dostałam te okulary w ramach współpracy z Firmoo nie wpłynął na moją opinię.
 A tutaj jeszcze malutki żart mojego brata. Stwierdził, że okulary powinien prezentować ktoś ładniejszy ode mnie :)

23 komentarze:

  1. do mnie Pani też się odezwała, ale chyba nie skorzystam z propozycji :)
    fajnie, że ukazałaś twarz ;) będę teraz wiedziała komu często komentuję posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo ładną dziewczyną, te oprawki świetnie ci pasują!
    Bardzo podobają mi się właśnie takie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne oprawki :) Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasują Ci te okulary :) a piesek też dobrze w nich wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne oprawki, pasują do Ciebie.
    Też mam od nich 2 pary - bardzo dobre okulary ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dostałam okularki :) I nie wiedzialam skad mi sie te srubki wzieły... A teraz juz wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice eyeglasses, you look so pretty!
    Big kisses,

    http://mariluzgarzo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie w nich wyglądasz, i dobrze że pokazałaś twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny model wybrałaś, bardzo Ci pasuje ;) Poza tym zauważyłam śliczny makijaż :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja też mam okularki od Firmoo, ale wybrałam przeciwsłoneczne ;) Niedługo będzie recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow :D w końcu można Cię zobaczyć! Jesteś śliczna i bardzo Ci pasują te okularki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no ostatnie zdjęcie powala! ślicznie wyglądasz w klasycznych oprawkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. tez mam swoja pare :) do twarzy ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie w nich wyglądasz i pasują do Ciebie ;)
    Też właśnie szykuję recenzję swoich Firmoowek, ale zdecydowałam się na przeciwsłoneczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pasują Ci te oprawki :) ja mam podobne i na początku się ich bałam, ale okazało się, ze aż tak tragicznie w nich nie wyglądam ;)
    a pies wygląda świetnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz ;) Specjalne pozdrowienia dla psiaka - też mam owczarka, tylko długowłosego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz w tych oprawkach, a pies Twój? Miałam kiedyś takiego, ale mój niestety już odszedł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz w tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasują Ci te oprawki. Fajnie, że nam się pokazałaś:).

    OdpowiedzUsuń