Wyniki rozdania :)

 Wczoraj zakończyło się rozdanie z okazji drugich urodzin bloga. Na początku myślałam o przedłużeniu terminu ponieważ było mniej niż 100 zgłoszeń. Nie wiem czy nagrody się Wam nie spodobały czy co... W każdym bądź razie nie będę czekać aż ktoś się jeszcze zgłosi, byłoby to trochę nie w porządku dla uczestników dlatego losowanie zwycięzców odbyło się już dzisiaj :)


 Miło mi poinformować, że mgiełka zapachowa B&BW wędruje do: Justyna Wiśniewska


 Natomiast mgiełka Victoria's Secret trafi do: Alicja P.


 Dziewczyny, serdecznie Wam gratuluję i zaraz pisze do Was maila :) Na przesłanie danych do wysyłki macie 3 dni, później losuję kolejną osobę. 
 Reszcie dziękuję za zgłoszenia i zapraszam do udziały w kolejnych, może następnym razem się Wam poszczęści :) Uprzedzam, że uciekinierom mówię "NIE" więc nie warto uciekać z obserwatorów i dodawać się przy następnym rozdaniu bo mam wszystko pozaznaczane :)

28 komentarzy:

  1. Tak blisko! Gratulacje dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad, wchodzę zobaczyć wyniki bez przekonania, a tu ja ^^ dziękiiiii jak super, już wchodzę na emaila! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy to chyba wolę większą ilość nagród niż jedną konkretną ;)

    Dziękuję, adres wysłany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moje gratulacje, dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Ja się nie zgłaszałam bo wcześniej u Ciebie wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, u Ciebie zawsze są do wygrania same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń